Apple’ile on juba ammu räägitud, et ta peab läbirääkimisi erinevate reklaamiagentuuridega, et tuua oma Apple TV+ teenusesse mingisugune reklaam. Kuigi praegu on teenus endiselt reklaamivaba, võib see muutuda – vähemalt Ühendkuningriigis.
Ettevõte on väidetavalt pidanud arutelusid Ühendkuningriigis asuva Broadcaster’s Audience Research Boardiga (BARB). Apple’i juhid on väidetavalt kohtunud selle rühmaga, et uurida reklaamitulemuste jälgimiseks vajalikke täiendavaid andmekogumistehnikaid.
Praegu pakub BARB vaatamisstatistikat kõigi nelja peamise Ühendkuningriigi võrgustiku kohta: BBC, ITV, Channel 4 ja Foxile kuuluv Sky. Organisatsioon pakub Apple’ile ka Apple TV+ programmide vaatajanumbreid.
Uus kohtumine viitab sellele, et Apple valmistub pakkuma Apple TV+-le reklaamtoetusega tasandit. Sarnased kohtumised reitingute organisatsioonidega toimusid USAs 2022. aastal, kuid seni pole neist midagi välja tulnud.