Kuigi Inteli 13. ja 14. põlvkonna Intel Core’i protsessorite krahhi ei ole parandatud, püüab ettevõte potentsiaalselt kahjustatud kiipidega kinni jäänud klientide olukorda mõnevõrra parandada, pikendades nende garantiid veel kahe aasta võrra.
“Intel on pühendunud sellele, et kõik kliendid, kellel on või on praegu ebastabiilsuse sümptomid oma 13. ja/või 14. põlvkonna lauaarvutiprotsessoritel, saaksid toetust vahetusprotsessis,” seisab Inteli Thomas Hannafordi avalduses The Verge’ile. “Me seisame oma toodete taga ja lähipäevil jagame rohkem üksikasju kaheaastase pikendatud garantiitoe kohta meie karbis olevate Intel Core 13. ja 14. põlvkonna lauaarvutiprotsessorite puhul.”
Inteli karbis olevatel protsessoritel on juba praegu kolmeaastane piiratud garantii, seega peaks see muudatus tähendama, et enamikul mõjutatud protsessoritel on nüüd 5-aastane garantii. Eelmisel nädalal ei soovinud ettevõte The Verge’ile kommenteerida, kas ta pikendab kiipide garantiid.
Intel on öelnud, et lauaarvuti protsessorite ebastabiilsuse peamine põhjus oli “kõrgendatud tööpinge” ja et see töötas augusti keskpaigaks välja paranduse, mis tegeleb selle algpõhjusega. Kuid ilmselt ei paranda see parandus juba tekkinud kahjustusi, mis tähendab, et parim viis kahjustatud kiibi parandamiseks on selle väljavahetamine.
Siin on Inteli täielik avaldus:
Intel on võtnud endale kohustuse tagada, et kõik kliendid, kellel on 13. ja/või 14. põlvkonna lauaarvutiprotsessorid või kellel on praegu ebastabiilsuse sümptomeid, saavad vahetuse käigus toetust. Me seisame oma toodete eest ja lähipäevil jagame rohkem üksikasju kaheaastase pikendatud garantiitoe kohta meie karbis olevate Intel Core 13. ja 14. põlvkonna lauaarvutiprotsessorite kohta.
Vahepeal, kui teil on praegu või varem esinenud ebastabiilsuse sümptomeid oma Intel Core 13./14. põlvkonna lauaarvutisüsteemis:
Kasutajad, kes on ostnud süsteemid OEM-süsteemiehitajatelt/süsteemiintegreerijatelt – võtke edasise abi saamiseks ühendust oma süsteemi tootja tugimeeskonnaga.
Kasutajad, kes on ostnud karbis oleva protsessori – palun võtke edasise abi saamiseks ühendust Inteli klienditoega.
Intel uurib ka võimalusi, kuidas hõlpsasti tuvastada mõjutatud protsessorid lõppkasutajate süsteemides ja annab võimalikult kiiresti täiendavaid juhiseid.
Samal ajal palume vabandust viivituse pärast teatamisel, kuna selle probleemi lahendamine ja lõpliku põhjuse kindlakstegemine on olnud keeruline.