Tere tulemast itfoorum.ee portaali!

Tere tulemast meie foorumitele, mis on ühendab endas toredaid inimesi, ideid ja põnevust. Palun registreeruge, kui soovite osaleda.

Liitumiseks meiega on teil mitmeid võimalusi, võite luua konto või liituda mõne sotsiaalmeedia kontoga.

Loo konto

Arusaamatus ja alaesindamine blokeerib tehnilist mitmekesisust

Collapse
X
 
  • Aeg
  • Show
Puhasta kõik
uued postitused
  • Maku
    IT huviline
    • Apr 2023
    • 60

    Arusaamatus ja alaesindamine blokeerib tehnilist mitmekesisust



    Kodeerimisinstituudi uuringud on leidnud, et Ühendkuningriigi täiskasvanud ei arva, et tehnoloogia esindab Ühendkuningriigi elanikkonda laiemalt ja nad pole kindlad tehnoloogilise töö jaoks vajaliku haridustaseme suhtes.


    1 — Kodeerimisinstituudi (IoC) uuringu kohaselt usub vaid väike osa inimesi, et tehnoloogiasektor esindab Ühendkuningriiki.

    Küsides enam kui 2000 täiskasvanult Ühendkuningriigis tehnoloogia ja tehniliste karjääride kohta TechUKi abiga, leidis IoC vaid 21% küsitletutest, et tehnoloogiatööstus peegeldab Ühendkuningriigi üldsuse mitmekesisust, ja seda on ka varem öeldud. et see, kui te ei näe endasuguseid inimesi, võib teatud karjäärile asumist takistada.

    "Meie küsitlus näitab, et vaid väike protsent elanikkonnast – kõigest üks viiest - usub, et tehnoloogia esindab kogu elanikkonda," ütles IoC direktor Rachid Hourizi.

    ・"See tuleneb osaliselt nähtavusest – kui rohkem naisi näeks fantastilist tööd, mida naised tehnikavaldkonnas riigis ja kogu maailmas saavutavad, võib see julgustada rohkem naisi selles valdkonnas oma karjääri tegema."

    ・Nähtavate ja ligipääsetavate eeskujude puudumine on olnud sageli põhjuseks, miks paljud ei vali tehnoloogilist karjääri – mitmekesisuse puudumine sektoris tekitab väärarusaamu tehnoloogiasektoris töötavate inimeste tüübi kohta, mistõttu paljud jätavad end kõrvale.

    ・Varem on märgitud, et naisi loodusteadustes, tehnoloogias, inseneriteadustes ja matemaatikas (STEM) on kooli õppekavas harva kajastatud, nii et KübI leidis, et vaid 14% küsitletutest oskas nimetada naissoost tehnoloogiajuhti, pole suur üllatus.

    ・Teine tehnoloogiakarjäärile sisenemise takistus on arusaamatus sellest, mida tehnoloogilised rollid hõlmavad ja mida on vaja selle täitmiseks – veidi alla 30% arvas, et tehnoloogiakarjääri alustamisel on vajalik kraadiõppe kvalifikatsioon.

    Loe rohkem mitmekesisuse ja oskuste kohta:

    ・Kas pilveoskuste programmide pakkumine võib aidata tagasi pöörata naiste arvu vähenemist ülemaailmses tööjõus?

    ・Paindlikkuse puudumine tööl põhjustab paljusid naisi töölt või sektorist täielikult lahkumist, selgub Tech Talent Charteri uuringust.


    2 — Hourizi ütles: "Tõde on see, et pole olemas "tüüpilist" tehnikatöötajat ja see on karjäär, mis on avatud kõigile; pole põhjust, miks igasuguse taustaga inimesed ei võiks selles valdkonnas karjääri teha, kui see on nende kirg.

    ・Kuigi kraad ei pruugi kõigi tehnoloogiliste rollide jaoks vajalik olla, on Ühendkuningriigis juba praegu märkimisväärne lünk digioskustes, mis on mõjutanud tehnoloogia palkamist, ning Kübide nõukogu leidis, et vaid pooled küsitletutest on oma digitaalsete oskuste tasemes kindlad.

    ・Kuid paljud väitsid, et neil ei olnud aega ega raha oma digioskuste arendamiseks, kuigi enam kui veerand väitis, et kahetseb, et ei valinud digikarjääri.

    ・Umbes 16% küsitletutest ütles, et nad kaaluvad sel aastal karjääri muutmist ja peaaegu 60% 18–24-aastastest inimestest ütles, et tehnoloogia oleks hea tööstusharu.

    ・IoC püüab muuta digioskused kättesaadavamaks, pakkudes tasuta kursusi sellistes valdkondades nagu andme- ja küber, lootuses aidata inimestel oma digioskusi arendada ja tulevikus ehk digitaalsemat karjääri teha.

    ・"Koos oma partneritega töötame selle nimel, et riiklikult tõsta oma elanikkonna oskusi ja aidata sellel riigil konkureerida maailmaareenil, kuna majandused muutuvad üha enam digitaalseks," ütles Hourizi. „Meie küsitlus näitab, et olemasolevatest takistustest, nagu aeg ja kulu, on võimalik mööda hiilida; pakutavad programmid on tasuta ja kestvuse poolest paindlikud, võimaldades õppijatel oma digioskusi neile sobival viisil täiendada.


    https://www.computerweekly.com/news/...tech-diversity​​
Töötlen...