Tere tulemast itfoorum.ee portaali!

Tere tulemast meie foorumitele, mis on ühendab endas toredaid inimesi, ideid ja põnevust. Palun registreeruge, kui soovite osaleda.

Liitumiseks meiega on teil mitmeid võimalusi, võite luua konto või liituda mõne sotsiaalmeedia kontoga.

Loo konto

Ethernovia kiirendab tarkvaraga sõidukite kiibi juhtimist

Collapse
X
 
  • Aeg
  • Show
Puhasta kõik
uued postitused
  • Maku
    IT huviline
    • Apr 2023
    • 60

    Ethernovia kiirendab tarkvaraga sõidukite kiibi juhtimist



    Silicon Valleys asuv startup teatab skaleeritavate autotööstuse PHY transiiverite perekonna proovide võtmisest tarkvaraga määratletud sõidukirakenduste jaoks, et rahuldada kasvavaid ribalaiuse nõudeid ja pakkuda ohutusfunktsioone.

    Vaid nädalaid pärast seda, kui CES 2024 tähtatraktsioonid ühendati autotööstuses kasutatavate juhtumitega, mis on näide tarkvaraga määratletud sõidukite (SDV) esilekerkimisest andmetöötluse uue ajastu juhtimisel, teatas Ethernovia skaleeritava mootorsõidukite PHY transiiverite perekonna proovide võtmisest.

    Silicon Valleys asuv startup ütles, et selle eesmärk on arendada autovõrkude tulevikku, mis võimaldavad autonoomse juhtimise ja elektrisõidukite (EV) pöördeid. Lisaks usub ta, et selle andmeedastus- ja kiirendustehnoloogia võib käivitada uue ajastu autode ühenduvuse ja tarkvaraga määratletud sõiduki (SDV) jaoks vajalike võimaluste osas.

    2023. aasta mais teatas Ethernovia 64 miljoni dollari suuruse A-seeria rahastamisvooru lõpuleviimisest, mille investorite hulka kuuluvad Porsche Automobile Holding SE (Porsche SE), Qualcomm Ventures, VentureTech Alliance, AMD Ventures, Western Digital Capital, Fall Line Capital, Taiwania Capital ja ENEA Kapital teiste hulgas.

    „Kuna nõudmised tuleviku sõidukite järele kasvavad – suurem ohutus, täielik autonoomia, pikamaa elektrifitseerimine ja palju muud –, kasvavad samaväärselt ka sõidukite ribalaiuse nõuded,” ütles Ramin Shirani, Ethernovia kaasasutaja ja tegevjuht. "Meie PHY perekond on lahutamatu osa selle tulevase sõiduki reaalsuseks muutmisel, mitte ainult nende kasvavate nõudmiste täitmisel, vaid ka sõidukisisese võrgu energiatõhususe uue etalon seadmisel."

    Andreas Aal Volkswagen Groupist ütles, et kirjeldades, kus uusi seadmeid SDV areenil võiks kasutada, ütles: „Elektrifitseerimine, kasvavad ühenduvusnõuded ja automatiseeritud sõidufunktsioonide areng toovad kaasa üha suuremad nõuded kiirele ja turvalisele andmeedastusele sõidukis ja pilv.

    "Ethernovia uus PHY vastab nendele nõudmistele, pakkudes energiatõhusat, suure ribalaiusega ja madala latentsusajaga andmeedastust, mis on ühendatud manustatud kaasoptimeeritud turvalisuse ja turvalisuse IP-ga, et võimaldada sujuvat ja terviklikku arhitektuuri üleminekut, mis sillutab teed tulevasele tarkvarapõhisele. sõidukid."

    Seadmed on autotööstuse pooljuhtide ettevõtte esimesed kavandatud tooteperekonnas, mis hõlmab terviklikku riist- ja tarkvarasüsteemi järgmise põlvkonna tsentraliseeritud sõidukiarhitektuuri jaoks. See hõlmab suure ribalaiusega ja madala latentsusajaga lülitit 7 nm protsessis, mida praegu arendatakse strateegilises partnerluses juhtiva originaalseadmete tootjaga Continental.

    Lisateavet ühendatud sõidukite kohta:

    Ühendatud autode jaoks tuleb teele kumm: maailma juhtiv tarbeelektroonika näitus on muutunud – ühendatud köökidest ja koristajatest on see nüüd näiteks Detroidi steroidide autonäitus. Näeme, millised teed selles uues andmetöötluse ruumis ette võetakse.
    Oxa tervitab isejuhtiva tarkvara esimest kaubanduslikku kasutuselevõttu: 10-aastane tarkvaratehnika, riistvara integreerimine, masinõpe ja testimine virtuaalses ja reaalses maailmas näeb kulminatsioonina ühendatud sõidukitehnoloogia pakkuja, kes pakub AV-süstikutes automatiseerimist.
    Ühendkuningriigi valitsus täiendab autonoomsete sõidukite rahastamist: viienda ühendatud sõidukitehnoloogia arendusgrupi liikmetel on võimalus saada Ühendkuningriigi valitsuselt raha, et aidata luua isejuhtivaid sõidukeid võimendavaid teenuseid.
    Tarkvaraga määratletud sõidukite turu väärtus on 2034. aastaks üle 700 miljardi dollari: Uuringud leiavad, et ühendatud sõidukite tarkvarakeskseteks kogemusteks on ees palju võimalusi, kuid hoiatab, et liiga paljud originaalseadmete tootjad jätkavad sõidukite varustamist piiratud ja aeglase tehnoloogiaga.

    Uus vahemik ulatub 10 Gbps-lt 1 Gbps-ni 15 meetri pikkusel autokaablitel, kasutades väidetavalt tööstuse madalaimat võimsust, mis on SDV jaoks kriitilise tähtsusega, ning pakkudes tootja sõnul "kõrgeimat" ohutustaset järgmisele. intelligentsete sõidusüsteemide ja andmerikaste autotootjate põlvkond.

    Lisaks väidetakse, et ENT11100 ja ENT11025 seadmed on ainsad PHY, mis toetavad samas seadmes kiirust 10 Gbps, 5 Gbps, 2,5 Gbps ja 1 Gbps, et rahuldada SDV funktsioonide kasvavaid andmenõudmisi, sealhulgas täiustatud juhiabisüsteemid, autonoomia ja rohkem -õhutarkvara, lihtsustades samal ajal termilist disaini.

    Seadmed on Ethernovia esimesed kavandatavas tooteperes, mis hõlmab terviklikku riist- ja tarkvarasüsteemi järgmise põlvkonna tsentraliseeritud sõidukiarhitektuuri jaoks. See hõlmab suure ribalaiusega ja madala latentsusajaga lülitit 7 nm protsessis, mida praegu arendatakse strateegilises partnerluses juhtiva originaalseadmete tootjaga Continental. Ettevõtted on pühendunud koostööle, et täiustatud lüliti sobiks seeriaviisiliseks kasutamiseks OEM-i välja töötatud suure jõudlusega arvutites.


    https://www.computerweekly.com/news/...fined-vehicles​​

    ​​
Töötlen...